مصاحبه آرشیو خبر ها
چرا رونالدو مقابل تیم منتخب لیگ کره بازی نکرد؟

چرا رونالدو مقابل تیم منتخب لیگ کره بازی نکرد؟

 

سومین دیدار یوونتوس با هدایت مائوریتسیو ساری در شرق آسیا با تساوی پر گل این تیم در کره‌جنوبی خاتمه یافت تا بیانکوری با 5 گل زده و 7 گل خورده در سه بازی، چمدان‌هایش را از قاره کهن به مقصد اروپا ببندد.

 

سرمربی یوونتوس پس از تساوی تیمش مقابل تیم منتخب لیگ کره‌جنوبی در مصاحبه‌‌ای کوتاه با JTV گفت:

 

همه شاهد یک بازی دیدنی در ورزشگاهی زیبا با چمنی فوق‌العاده و طرفدارانی عالی و پر شور بودیم. هنوز نمی‌توان ارزیابی مناسبی از تیم داشت چرا که بازیکنان زیادی همراه ما نیستند. امروز فرصت مناسبی برای بازی دادن به بازیکنان جوان و آماده تیم بود. پیش از بازی با رونالدو صحبت کردم؛ او بسیار خسته بود و به همین خاطر ترجیح دادم استراحت کند. 10 روز فرصت داریم تا بدون انجام بازی به تمرینات بازگردیم و در مسیر آماده‌سازی بیشتر قرار بگیریم.

 

 

استفی ماویدیدی مهاجم 21 ساله و انگلیسی یوونتوس نیز پس از پایان این بزای با ابراز رضایت از حضورش در این دیدار گفت:

 

برای من به عنوان یک بازیکن جوان چنین فرصت‌هایی یک شانس بزرگ برای نشان دادن کیفیت بازی‌ام است. امیدوارم چنین موقعیت‌هایی بیشتر فراهم شود. از لحاظ فیزیکی و روحی چه از بعد شخصی و چه جمعی بسیار حس خوبی داریم و خوشحالم که پیش‌فصل را به بهترین شکل آغاز کرده‌ام.

 

سیمونه موراتوره هافبک 21 ساله یووه که در این بازی، نخستین گل بیانکونری را وارد دروازه تیم منتخب لیگ کره‌جنوبی کرد، با اشاره به گلزنی‌اش در این دیدار خاطرنشان کرد:

 

در نیمه دوم بسیار بهتر بازی کردیم و توانستیم بازی را نیز به خوبی به پایان برسانیم. هفته شلوغی را داشتیم و با وجود خستگی زیاد سعی کردیم از بازی لذت ببریم. سعی می‌کنم همیشه آماده باشم و هرآنچه در توان دارم را برای لباس یوونتوس عرضه کنم. از زدن گل در این بازی بسیار خوشحالم؛ کار کردن با ساری بسیار لذت‌بخش است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: